úterý 6. prosince 2011

Mikuláš

Mik miku mik...
A bylo to tu zas. Jako každý rok.Bohužel mám pocit že rok co rok je to čím dál větší bída.
Ano myslím tím Mikuláše. Možná je to tím ,že už mi není 7 abych seděla doma v křečích s hrůzou že zazvoní zvonek.Ale snad každý tohle musí zažít.
Ten pocit kdy stojíte vyklepaní ve dveřích a nevíte kam se dívat jestli na vousatého Mikuláše, krásného anděla a nebo hnusného čerta.Ještě k tomu říkat básničku nebo hůře něco zazpívat.
Tohle jsme si snad pržilivšichni a teď nás čeká éra sedět doma neotevírat zhasnout a dělat že nejsme doma.nebo pro jistotu jet uplně někam jinam.Mnozí taky chodí ven a okrádají nebohe děti co se snaží vydělat pár drobných a kokin.

Jenže mám pocit, že teď už na to každý tak trochu kašle. Každý raději sedí za internetem a je líný na to se s někym domluvit a jít strašit ty nebohé děti. Je to škoda.
Myslím ,že tohle by si měl zažit určitě každý. Ten strach ,ale i tu radost ,když vám něco dají.

Lubricite

Lubricite

2 komentáře:

  1. Měla jsem stejný pocit! Že Mikuláš už nějak opadl a dětem je to fuk. Ale opak je pravdou.. Jsem teď celý prosinec na praxi ve školce a děti byli celé vyklepané, některé i brečely, jak se bály. A dnes mi s radostí povídaly, co dostaly za dobroty a že u nich byl Mikuláš a musely zpívat a recitovat..
    Oni rodiče si to asi pohlídají a domluví si nějakého toho Mikuláše. Jen nám už se zdá, že to ochabuje, protože jsme z toho vyrostly.
    Alespoň do budoucna víme, že tuto tradici musíme držet! Děti alespoň na pár dní budou hodné =D Snad..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, který zde zanecháš.