středa 7. prosince 2011

Snow?

Tak dneska jsem se konečně odhodlala jít dokoupit dárky.
Kupovala jsem jen sestře takže to netrvalo až tak dlouho.Nakonec  jsemjí koupila černou peněženku, bílé květinkové naušnice a zelenkavý diář pro rok 2012.
Nakonec jsem ještě vybrala malou šperkovničku ,ale tu koupím jindy.:)

Dnes jsem projížděla staré fotky a našla jsemfotky z loňské zimy..
Tak je sem dám.
Podotýkám ,že jsou z loňského roku.



Výhled z balkonu



                                            Při téhle fotce na mě spadlo vážně spoustu sněhu.:)


Krituzujte nebo chvalte.:) Vím, že ty fotky nejsou dokonalé ,ale jsou  to moje fo tkya kritiku snesu.rači upřímný komentář.Než faleš.

2 komentáře:

  1. pěkné fotky, já dárky ještě pro všechny ani nemám:D :/

    OdpovědětVymazat
  2. No ještě, že jsi to podotkla, že jsou z minulého roku!! Protože bych se asi vztekla, kdyby byly z letošního!! Jelikož čtu, že jsi z Jižní Moravy, stejně jako já, tak bych opravdu nechápala, kde jsi nabrala tolik sněhu =))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, který zde zanecháš.