pondělí 5. prosince 2011

Vánoce

Vánoce se blíží a já nemám ani jeden dárek.
Vlastně tak trochu jo. Se sestrou něco objednáváme přes Avon ,ale i tak doma to ještě není a já tím pádem mám pocit , že nemám vůbec nic. Na nakupování dárků jsem se chtěla vrhnout tento týden. Jenže nemůžu.
Od minulého utérý jsem doma s Angínou. Jenže antibiotika neantibiotika středa čtvrtek m usím do školy. Musím něco dohnat a navíc mě čeká ještě oční.
Takže mi snad zbyte trochu času omrknout město a něco hezkého koupit, snad i pro sebe.

Včera byla 2 adventní neděle a u mě v pokoji je to pořád stejné. Žádná výzdoba nic. Já vlastně ani nevím jak vypadá vyzdobený pokoj. Nikdy jsem na takové věci nebyla nebo spíše se mi nechtělo.
Jenže teď bych chtěla aby můj pokoj měl alespoň trochu té Vánoční atmosféry.
Takže pokud máte nějaké rady byla bych Vám za ně opravdu vděčná.

Čekám až začneme péct alespoň nějaké cukroví ,které mi můj pokoj provoní. Ale vůně se za chvíli vypaří.Chci aby to u mě vypadalo apoň trcohu vánočně.Krom vanilkové svíčky.

A co vy ? máte už nakoupené nějaké dárky? Nebo si taky dáváte na čas?

Lubricite

5 komentářů:

  1. Děkuji ti za komentář a naprosto stebou souhlasím. Já jsem si za poslední roky uvědomila, že jsou důležitější věci a okamžiky než internet. Trávím hodně času venku, čtením knih, jsem více s přáteli. Myslím že mi to celkově prospělo a troufám si říct, že se ze mě stal spokojenější člověk :)
    A co se týče Vánočních dárků, tak já, jelikož Vánoce miluji, mám už všechny dárky nakoupené, zabalené a schované :D
    Měj krásný večer :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli tě to potěší, já nemám vůbec nic. Ani na cestě :D. Teprve bude sháňka.
    Co se týče vánoční výzdoby, tak o tu se stará mamka včetně našeho pokoje, ale nikdy to tu nepřehání.

    OdpovědětVymazat
  3. já teda už mám vše kompletně nakoupené chtěla jsem se vyhnout tomu hroznému shonu tak jsem to vše oběhala už vv listopadu

    OdpovědětVymazat
  4. Mám asi dva dárky. Pro taťku takový mini hasící sprej do auta. A pro přítele diář. Nevím co mamce. Chce krém, ale mrzí mě, že nikdy jí nenadělím překvapení..
    Jinak s tou výzdobou jsem na tom byla podobně! Však možná sis u mě všimla článku, ve kterém jsem se ptala na výzdobu, kdyžtak si to můžeš pročíst a najít si inspiraci. Už jsem si vyrobila závěs z hvězdiček a pár papírových hvězd. Asi je v nějakém následujícím článku ukážu. Nějaká extra vánoční atmosféra to sice není, ale aspoň něco.. =)

    OdpovědětVymazat
  5. Už mám naštěstí všechny dárky nakoupené a dokonce zabalené :) Jsem ráda, že to mám za sebou :) pamatuju i Vánoce, kdy jsem dárky sháněla vážně na poslední chvíli a rozhodně to nebylo nic příjemného :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, který zde zanecháš.